Serra de Casanoves-Mas de la Font

2,15 h

Descripció

SORTIDA: Parc del Segre / La Seu d’Urgell

Ruta moderada que surt de la Seu d’Urgell d’on agafarem la carretera que discorre al costat del riu en direcció a ponent, per l’antic camí ral d’Arfa, un tram que és compartit per molts d’altres itineraris senyalitzats i que posteriorment s’enfila per pista per la vessant oest de la vall de Casanoves. Abans d’arribar a cal Xic tirarem a la dreta, per una pista nova que, a còpia de llaçades, va guanyant alçada i molt bons punts de vista sobre l’Urgellet i la Seu. Aquesta pista creua per diversos punts un tallafoc. Més amunt, ja en un pelat, trobarem una cruïlla: si seguíssim en direcció sud, arribaríem a Nabiners i a la Creu dels Canyemassos (és per on baixaríem si seguíssim la ruta de la serra d’Arfa). Nosaltres girarem cap a la dreta, per anar a buscar la vall de la Coma, a l’altra banda del torrent. Deixarem a l’esquerra una casa abandonada i continuem baixant amb una pendent pronunciada per una preciosa roureda, fins a travessar el torrent de la Freita. L’asfalt comença sota Cal Joan, i ens portarà fins al camí vell d’Arfa, que, si tirem cap a la dreta, ens conduirà al torrent de Casanoves i, en darrera instància, al punt de partida.

Formulario de incidencias

Si quieres puedes adjuntar una imagen